第十七屆幹事會給傑出義工2019之嘉許語

青雲社第十七屆幹事會從過往1年的義工活動中, 就義工們在各方面的表現及積極的態度, 特此嘉許以下義工在義工範疇的成就及貢獻:

Judith Lam

Judith,喺你身上我睇到好多好好嘅質素,你嘅主動、熱情、投入、承擔。
感恩有你加入青雲社,每次服務都見到你係百分百咁參與。更令人感動嘅係,你係每次完成服務後,會檢視活動內容同主動俾建議籌委,令將來嘅活動更豐富同順利。
欣賞你願意主動付出同貢獻更多,成為多個活動嘅籌委。
因為有你嘅出現,讓呢個社會變得更有愛。感謝你!  

By ~ Jack

 

Judith,認識妳兩年多,每次服務都見到妳的熱心參與和無私付出,到近期亦留意到妳開始負責服務籌委嘅工作,每次開會都見到妳凖備充足,令到會議能迅速完成,真的很難相信妳是籌備服務的初哥,希望妳往後繼續保持積極的態度,感染妳身邊的每一位,加油,並再次嘉許妳。                                   

By  ~ 偉

 

Judith,好開心你成為傑出義工,你唔只讀書叻,工作叻,畫畫叻,連做義工都咁叻!!我真係好欣賞你架。雖然無同你合作過,活動溝通都唔算好多,但好開心聽到有好多人讚你嘅表現好出色,好有熱情同熱血!感恩青雲社有你嘅參與,希望你可以繼續保持住呢團火,貢獻比呢個社會:D                 

By ~ Cherry

 

Judith,你是一個開朗、有責任、有愛心、有耐性的人﹗在過去,看見你的熱心、支持及分享,感謝有你的出現﹗
你的主動,令身邊的人都感受到一顆明亮的心﹗
嘉許你無私的付出,欣賞你對義工活動的熱情﹗
在你身上,可以學習助人自學﹗
要繼續帶動及感染身邊每一位,成就一個有愛、和諧和精彩的人生﹗                                           

By ~ Alan

 

Judith好多時都係唔同嘅服務見到你,細心關懷服務對象,對佢地好認真同好有責任感。服務期間你會主動去support大家,服務完成後仲會分享好多感受同意見,為服務增值不少。感謝你一直以嚟嘅無私付出同貢獻,期望你係往後嘅日子可以繼續感染身邊嘅人,為呢個社會帶來更多愛!                 

By ~ Parson 

 

Judith,嘉許你的熱心與真誠,無論大大小小的活動中都有你的參與,而且不單止對服務對象溫柔細心,你的積極和投入,更是讓服務更加精彩豐盛,感恩義工路上能遇上有心有能力有愛的妳~ 因為有你,世界更美。謝謝你的付出及愛~                       

By ~ Sammi 

 

Judith,每次出服務你都全情投入,滿有愛心,充分發揮感染力。不但如此,你更願意嘗試擔任活動籌委,而且很有效率和創造力,令人眼前一亮。希望你繼續發揮所長,為青雲社、為社會、為香港創造更大價值!                                                         

By ~ GaGa

 

Judith,感謝你一直以來為社會和青雲社的無施付出! 很欣賞你的才華(好少人可以同時又叻數理,又叻藝術,又有創意,哈哈!)
好感恩能夠認識你!
好多謝你能主動地為改善服務提出意見及改進方法,雖然與你共同出席服務的機會不多,但亦深深感受到你對服務社區有著一顆熱誠! Keep it up! 好期待未來再同你一齊出席服務!! 🙂                               

 By ~ 伙

 

Judith~ 嘉許你嘅認真投入和有愛,在義工服務中能提出寶貴嘅意見及多方面嘅協助,為我哋嘅服務注入更多生命力及創意,為服務對象帶來更多歡樂。
感恩能夠認識你,你歡樂嘅笑容及對我哋嘅支持亦鼓勵了我。感謝您。                                 

By  ~ Winnie 

 

Judith,當要推選今年嘅傑出義工,我毫不猶豫地想到你。還記得初初認識你時,便覺得你嘅笑容好燦爛、好陽光。尤其係你在小小小廚神時的投入參與,跟小朋友打成一片,充滿感染力的一幕,至今仍印在我腦海中。

之後係越黎越多嘅服務見到你,看到你嘅活力、主動、投入及認真,都令服務生色不少!嘉許你嘅熱誠,嘉許你勇於挑戰不同崗位,由義工、服務籌委、以至幫忙參予接受媒體訪問。嘉許你的主動付出,為服務做到最好!無論你作為義工或是籌委,都是百份百的投入參與。好開心能認識到你。期待你將呢團火繼續燃亮更多的人,創造更多有意義嘅服務!以生命影響生命!加油!                               

By ~ Zenith 


訪問者流量
最後更新日期: 2024 年 03 月 11 日